Kopčany zase s držkou

16.09.2013 19:40

      Kopčany jsme původně jet nechtěli . Nakonec ovšem náš team dorazil a myslím , že nelitoval. Krásné velmi horké počasí nás provázelo celý víkend a        k tomu dva  závody to bylo to proč jsme nakonec dorazili.

       Místo nám držel pro změnu team Lukáše Nespěšného který jel twiny a které nakonec vyhrál . Tímto mu gratulujem.

       To my jsme byli skromnější a po tréninku mi patřilo 10.místo. Proti loňsku se nám podařilo vyřešit problém s nedostatečným výkonem motoru což jsem si ověřil hned v sobotním závodě. Po rovině mi nikdo neujížděl , bohužel problém byl v brzdách a já byl několikrát dlouhý a tak 8 místo bylo maximum co šlo asi dokázat. Sobotní závod vyhrál Savinkov před Zimou a Šlezarem , kteří sedlali všichni Aprilie RS.

      V neděli se závod vyvíjel pro mne ještě lépe a já se probil až na šesté místo, bohužel v předposledním kole se mi nepodařilo dořadit kvalt a já projížděl jednu zatáčku rychleji než jsem potřeboval a nevyšlo to a ustlal jsem si v balíkách. Motorku jsem sice hned sebral a pokračoval ,ale bohužel mne předjela hned čtveřice jezdců . Podařilo se mi sice jednoho pilota předjet , ale zbytek už se nedal dohnat a tak 9. místo bylo trochu zklamáním.  Tento závod vyhrál znovu Savinkov  před překvapením neděle Marcelem Hrubošem a Markem  Zimou.

      Závěrem bych chtěl znovu poděkovat všem kteří mi drží pěsti!  Příště doma na Kahanci